Pages

Aku bukan mengejar nama didalam perjuangan , tetapi ... cukup lah ianya dikenang ..... "Dengar sini rakan2 ku sekampung , aku berharap jangah hendaknya ada lagi manusia seperti ini ditanahair kita. Kerana manusia yang seperti ini lah yang akan merosakkan keturunan kita .. ya memang bangsa kita masih muda dan masih lemah ...harapan ku hanyalah kita sesama bangsa bersatu padulah hendaknya......"

PANAS !!!! PAS KURANG KERUSI DALAM NEGERI SELANGOR !!!

27 September 2014

Apakah kemelut disebalik pengurangan kerusi PAS didalam Organisasi exco kerajaan Negeri Selangor yang kini dibawah tangan Azmin Ali.

Katanya, PAS sudah bersetuju dengan barisan Exco Kerajaan Negeri yang baru. Namun masih ada pula suara yang datang dari PAS sendiri menyatakan bahawa ianya tidak di persetujui oleh mereka. 


Ini pulak lain katanya. Bila waktu kau berkempen kau perguna semua muslimah PAS untuk menyokong suara kau zuraidah, kan ke cilaka bunyinya tu.

KERUSI SAGUHATI katanya kepada PAS kerana tidak menyokong calon Menteri Besar iaitu Wan Azizah Wan Ismail yang di cadangkan oleh Anwar Ibrahim.

Sekarang PAS kena fikir betul-betul adakah perlu lagi PAS bersama Pakatan Rakyat lagi. Diperlukan ketika perlu sahaja, tetapi apabila tidak diperlukan lagi senang-senang Zuraidah ni buang dan ketepikan PAS. 

Ini baru satu negeri, belum lagi kita pergi ke negeri-negeri yang di perintah pembangkang hari ini. Pulau Pinang , PAS jadi apa agaknya ? Kedah , PAS jadi ape ? 

Rakyat perlu berfikir semula jika untuk terus menyokong PAS di dalam Pakatan Rakyat.

No comments:

Post a Comment

 

Hassan Melayu

Hassan Melayu
Warisan Anak Banjar Tanah Melayu

Blogger news

Blogroll

Most Reading