Pages

Aku bukan mengejar nama didalam perjuangan , tetapi ... cukup lah ianya dikenang ..... "Dengar sini rakan2 ku sekampung , aku berharap jangah hendaknya ada lagi manusia seperti ini ditanahair kita. Kerana manusia yang seperti ini lah yang akan merosakkan keturunan kita .. ya memang bangsa kita masih muda dan masih lemah ...harapan ku hanyalah kita sesama bangsa bersatu padulah hendaknya......"

BUDAK-BUDAK BOTAK ANWAR IBRAHIM

10 March 2015



Ni satu hal lagi perkara bodoh dan kategori KHURAFAT SOLIDARITI terhadap Anwar Ibrahim yang sedang bersemayam di Penjara Sungai Buloh untuk lima (5) tahun. 

Protes ini juga bertujuan untuk mengumpul sokongan bagi menuntut supaya Anwar dibebaskan dan petisyen tersebut akan diserahkan kepada Yang Di Pertuan Agong (YDPA) Tuanku Abdul Halim Muadzam Shah.

Antara mereka yang turut serta membotakkan kepala adalah Ahli Parlimen Pasir Putih, Datuk Dr Nik Mazian Nik Mohamad, Ahli Parlimen Kota Kinabalu, Jimmy Wong dan Adun Machang Bubuk, Lee Kai Loon.

"Saya botakkan kepala untuk pembebasan Anwar dan juga bersihkan Sabah dari pendatang asing," kata Jimmy sambil menambah beliau merasa bebas selepas membotakkan kepala.

Bernazar lah kononya diorang ni untuk menunjukan sokongan mereka terhadap tuntutan mereka agar Anwar Ibrahim boleh hadir didalam sidang parlimen yang sudah masuk hari kedua. 

Seramai 15 orang penyokong Pakatan Rakyat termasuk seorang Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) dan dua Ahli Parlimen membotakkan kepala sebagai simbolik menuntut pembebasan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Protes yang diadakan di hadapan pintu masuk Parlimen turut disertai wakil rakyat gabungan pembangkang.


...................................................................................................................................................................

ALANG KEPALANG DAH BERCUKUR TU , LEPAS NI BOLEH TERUS KE PENJARA SUNGAI BULOH UNTUK BERTAWAF PULAK SEBANYAK MANA YANG MAMPU !!!!

KALAU BOLEH BIAR SAMPAI PITAM !!!!! 

INGINKAN LEBIH KEBERKATAN, SEWAKTU MELAKUKAN TAWAF , JERIT KUAT-KUAT NAMA ANWAR IBRAHIM SUPAYA SEMANGAT DIA TAK LUNTUR UNTUK MENERUSKAN PENGHIDUPAN UNTUK LIMA TAHUN.



No comments:

Post a Comment

 

Hassan Melayu

Hassan Melayu
Warisan Anak Banjar Tanah Melayu

Blogger news

Blogroll

Most Reading