Pages

Aku bukan mengejar nama didalam perjuangan , tetapi ... cukup lah ianya dikenang ..... "Dengar sini rakan2 ku sekampung , aku berharap jangah hendaknya ada lagi manusia seperti ini ditanahair kita. Kerana manusia yang seperti ini lah yang akan merosakkan keturunan kita .. ya memang bangsa kita masih muda dan masih lemah ...harapan ku hanyalah kita sesama bangsa bersatu padulah hendaknya......"

EDISI PANAS BANJIR : PERLU JAWAP SEBELUM RAKYAT "FUCK" NIK AZIZ

30 December 2014


Sekarang satu persatu rakyat membongkar kerahsiaan yang dibuat oleh Nik Aziz selaku Menteri Besar Negeri kelantan terdahulu.

Jika sebelum ini pelbagai tohmohan dilemparkan kepada pemimpin-pemimpin UMNO , perampok harta rakyat , pencabul hak rakyat , KAFIR dan macam-macam lagi tuduhan dibuat tanpa melihat sisi kain mereka sendiri. 

Hari ini apabila banjir besar melanda Negeri Kelantan, diantara puncanya adalah Kemusnahan hutan di Kelantan untuk tujuan Pembalakan atau Pertanian adalah dalam skala yang begitu dahsyat sekali. Kemusnahan kawasan tadahan semulajadi ini tidak dapat kita nafikan merupakan salah satu punca kepada banjir. Video ini saya rakam dari google earth menyusuri dari sungai kelantan di kota bharu naik ke hulu sehingga ke Lojing bersempadan dengan Perak.

JAHANAM HABIS !!!!!!!

SIAPA MAU TAMPIL KEHADAPAN UNTUK MEMBUAT PENAFIAN PEMBALAKAN INI BERLAKU DILUAR PENGETAHUAN LA KONON-KONONYA . WALHAL HASIL PEMBALAKAN SEMUA DAH KAUT. 

MUNGKIN SEBAB INI JUGA , PEMIMPIN-PEMIMPIN PARTI PAKATAN RAKYAT LAMBAT TURUN AGAKNYA . 



No comments:

Post a Comment

 

Hassan Melayu

Hassan Melayu
Warisan Anak Banjar Tanah Melayu

Blogger news

Blogroll

Most Reading