Pages

Aku bukan mengejar nama didalam perjuangan , tetapi ... cukup lah ianya dikenang ..... "Dengar sini rakan2 ku sekampung , aku berharap jangah hendaknya ada lagi manusia seperti ini ditanahair kita. Kerana manusia yang seperti ini lah yang akan merosakkan keturunan kita .. ya memang bangsa kita masih muda dan masih lemah ...harapan ku hanyalah kita sesama bangsa bersatu padulah hendaknya......"

HANGAT !!!!! BENDAHARI PAS PULAU PINANG MENYALAK !!!!

27 September 2014


Sekarang apa macam PAS , sudah ada yang berbunyi soal KEBEBASAN BERSUARA ni .....

Itulah rengekan Iszuree Ibrahim, Bendahari PAS Pulau Pinang yang dimalukan dan dipecat dari semua Jawatankuasa Tetap Majlis Perbandaran Pulau Pinang dan dibekukan semua peruntukkannya oleh kerajaan DAP Pulau Pinang.

Wahhhhhhhh !!!!!!

Dulu bukan main korang kata Tahaluf Siyasi membolehkan Pakatan Rakyat bersatu dan se-NADA didalam menuju ke arah sebuah kerajaan yang mengutamakan rakyat dan demokrasi sebenar. 

Sekarang Bendehari PAS Pulau Pinang pulak melebelkan Guan Eng seperti Muo Tze Tong yang mempunyai hasad dan dendam terhadap orang-orang Melayu di Pulau Pinang. Umapa kata "KENA HIDUNG SENDIRI".

Permatang Pauh contohnya, ada 4 masjid mengelilingi Permatang Pauh , tapi apabila azan berkemundang seolah kata macam orang sedang berbisik , sedangkan tuntutan agama islam LAUNGKAN LAH AZAN ..... tetapi ianya tidak berlaku di Negeri Pulau Pinang. Itu sudah cukup membuktikan PAS dan ISLAM di Pulau Pinang hanya sebagai Boneka dan Barua sahaja kepada Pakatan Rakyat. 

Melayu .....oh ......MELAYU ... 


No comments:

Post a Comment

 

Hassan Melayu

Hassan Melayu
Warisan Anak Banjar Tanah Melayu

Blogger news

Blogroll

Most Reading