Pages

Aku bukan mengejar nama didalam perjuangan , tetapi ... cukup lah ianya dikenang ..... "Dengar sini rakan2 ku sekampung , aku berharap jangah hendaknya ada lagi manusia seperti ini ditanahair kita. Kerana manusia yang seperti ini lah yang akan merosakkan keturunan kita .. ya memang bangsa kita masih muda dan masih lemah ...harapan ku hanyalah kita sesama bangsa bersatu padulah hendaknya......"

PELIK !!!! PETROL , LPG DAN DIESEL TIDAK DIKENAKAN GST !!!!!!

10 October 2014


Pembentangan Bajet 2015 oleh Dato' Seri Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia sedang berlangsung di Dewan Rakyat Parlimen. Apabila di umumkan oleh beliau Petrol Ron95, Diesel dan LPG tidak akan dikenakan GST. 

Sekarang apa yang bermain difikiran rakyat Malaysia sudah terjawap, ternyata apa yang diwar-warkan oleh Anwar Ibrahim bersama konco-konconya yang lain adalah meleset sama sekali.

Ini membuktikan sekaligus apabila bajet 2015 yang berteraskan "Ekonomi Keperluan Rakyat" bakal memberikan kesan positif dan impak yang tinggi kepada percambahan ekonomi dan pendapatan isi rumah pada masa akan datang.

Maka benarlah kata orang-orang lama , jangan mudah beranggapan negatif kepada apa yang cuba dirancangkan oleh pemimpin Barisan Nasional yang digelarkan "KERAJAAN TORUD". 

.....................................................................................................

Agak ternganga juga wajah pemimpin pembangkang Hassan tengok. Kedengaran suara kecil dari sebelah pembangkang seolah tidak boleh menerima kenyataan sebenar Kerajaan Malaysia pimpinan Dato Seri Najib begitu detail membuat perkiraan mengikut perkembangan ekonomi negara. 



No comments:

Post a Comment

 

Hassan Melayu

Hassan Melayu
Warisan Anak Banjar Tanah Melayu

Blogger news

Blogroll

Most Reading